داکت اسپلیت، چیلر، فن کویل و هواساز

داکت اسپلیت، چیلر، فن کویل و هواساز

داکت اسپلیت، چیلر، فن کویل و هواساز جزو تجهیزاتی هستند که در سیستم‌های تهویه مطبوع به کار می روند. ما در این مقاله قصد داریم تمامی این دستگاه ها را برای شما بررسی نماییم و شما را برای خرید هر یک از آنها راهنمایی نماییم.

داکت اسپلیت چیست؟

در دنیای امروزی لوازمات زیادی برای تهویه هوای ساختمانها به وجود آمدن که داکت اسپلیت ها یک از آنها می باشند. داکت اسپلیت یک تکنولوژی نوین در صنعت لوازمات سرمایشی و گرمایشی است که برای تهویه هوای ساختمان‌ها استفاده می‌شود. در این سیستم، هوای تازه از طریق یک تهویه مرکزی تولید و سپس از طریق شبکه‌ای از لوله‌ها و داکت‌ها به اتاق‌ها و فضاهای مختلف منتقل می‌شود.
با این روش، هر اتاق دارای یک داکت مجزا برای تهویه هوا می‌باشد. اگر شما بعد از خرید این دستگاه و سال ها استفاده نیاز به تعمیر آن داشته باشید میتوانید به وب سایت نوین صنعت مراجعه فرمایید اما اگر این دستگاه را هنوز تهیه نکردید و قصد خرید آن را دارید میتوانید به وب سایت چیلر تهویه مراجعه کنید.
همچنین اگر شما یک دستگاه داکت اسپلیت، مولتی وی و یا وی آر اف تهیه نمودید برای تعمیر و سرویس آن میتوانید از طریق شمار تماس های موجود و یا فرم ارسال پیام در صفحه تماس با ما وب سایت با پشتیبانی ما ارتباط حاصل فرمایید. 

خرید چیلر

چیلر یک نوع دستگاه سرمایشی است که برای خنک کردن هوا یا سیالات استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از یک کمپرسور و یک نوع مبرد، هوا یا سیال را خنک می‌کند و در نتیجه دمای آن را کاهش می‌دهد.
چیلر و یا چیلر تراکمی در انواع مختلفی و با ظرفیت‌های متفاوت عرضه می‌شوند و می‌توانند در صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی، پزشکی، صنعتی و ساختمانی استفاده شوند که میتوانید برای خرید و مشاهده انواع آنها به سایت چیلر تهویه مراجعه نمایید. همچنین، چیلرها به عنوان یک راه حل کارآمد و اقتصادی برای خنک کردن محیط‌های صنعتی و بزرگ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اجزای فن کویل

فن کویل یک سیستم تهویه مطبوع است که از طریق یک واحد داخلی و یک واحد خارجی که به هم وصل شده اند، هوا را سرد یا گرم می‌کند و هوا را وارد فضای داخلی می کند. قسمت داخلی شامل: فن، کویل سرد کننده و کویل گرم کننده می‌شود.
هنگامی که سیستم روشن می‌شود، فن هوا را از فضای خارجی می‌کشد و از طریق کویل سرد کننده آن را سرد می‌کند. سپس هوای سرد شده به فضای داخلی بازمی‌گردد و دما را کاهش می‌دهد. در مقابل، هنگامی که سیستم برای گرم کردن فعال شود همین روند تکرار میشود امکا بجای کویل سرد کویل گرم وارد مدار میشود و محیط را گرم میکند. شما عزیزان می توانید فن کویل را مانند سایر محصولات در وب سایت چیلر تهویه خریداری نمایید.

روند کاری هواساز

هواساز یا سیستم تهویه مطبوع، یک تجهیزات است که به منظور تنظیم دما، رطوبت و تصفیه هوا در داخل یک محیط استفاده می‌شود. این سیستم‌ها در صنایع مختلف برای تهویه هوا استفاده می‌شوند.
هواسازها عموماً شامل یک واحد داخلی، که هوا را تصفیه می‌کند و شامل فیلترها و واحد خارجی است که هوا را خنک یا گرم می‌کند و به محیط بیرون تخلیه می‌کند. شما میتوانید برای دریافت اطلاعت بیشتر در رابطه با این محصول به سایت چیلر تهویه و صفحه هواساز مراجعه فرمایید. این سیستم‌ها به طور گسترده ای در سراسر جهان استفاده می‌شوند و به بهبود جریان هوای داخل ساختمان کمک می‌کنند.

ما در این مقاله سعی بر معرفی داکت اسپلیت، چیلر، فن کویل و هواساز کردیم تا شما بتوانید خرید مناسب با نیاز های خود داشته باشید. شما عزیزان بعد از خرید این محصولات میتوانید برای سرویس های دوره ای و یا تعمیر آن با تیم پشتیبانی نوین صنعت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *